Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Tomas Engström - 9 augusti 2010 11:23

Ja, jag tänkte då bara säga hallå och sådär - välkomna till bloggen, hoppas att den kan bli rolig att följa :) Kommer alltså att uppdatera denna med all anime som jag ser; när jag påbörjar samt avslutar en serie eller film.


Vill man ha fler uppdateringar än så kan man alltid ta en titt på min Twitter som det finns en länk till under "Mina länkar". Där har jag planerat att publicera kortare kommentarer om just den anime som jag just då följer. Var då beredda på många poänglösa kvittranden ^__^'


Nu ska jag strax iväg till jobbet, vill bara avrunda med att säga till er som inte redan vet detta att den anime som är aktuell just nu heter Welcome to the NHK. Har bara ett par avsnitt kvar av denna, så jag räknar med att publicera ett nytt blogginlägg redan imorgon där jag redovisar vad jag tyckte om serien. Ska även förklara vad den handlade om.


Ja mata!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om mitt ihärdiga anime-tittande, med grundliga redovisningar för all anime som jag ser.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Krafsare

Mina länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards